torsdag 1 december 2011

Men var har du tagit vägen älskade snööööö....

Jag önskar att jag precis som Madicken fick
sitta i fönstret och se snöflingorna dala där ute.
Men på förskolan har vi i alla fall börjat med
julpysslet så julkänslorna smyger sig på.
Idag började ju julkalendern på tv men jag
såg den inte. Brukar alltid försöka titta på det
första avsnittet. Kul att se vad det är som
barnen tittar på. Det har ju varit blandad kompott

och kvalitet genom åren.

Visar här min Multihyacint.
Var inne på blomsterhandeln för ett tag
sen och skulle köpa en vanlig vit hyacint.
De var slut men då visade hon mig den här.
Det är något helt nytt för mig och jag tror
nog att jag föredrar den vanliga.
Hoppas den luktar när den slagit ut för
det är nästan det viktigaste.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar